Pages

Monday, December 13, 2010

Umno Pembawa Agama Songsang-Tonggang


Malam tadi entah macamana, saya telah berdebat dgn salah seorang juak UMNO dalam facebook (pakai FB punya chat). Banyaklah topik yang kami perdebatkan. Namun, saya lihat sendiri betapa dangkalnya hujjah juak2 UMNO ni. Benda senang pun tak nampak.

Nak jadi cerita masuklah bab tuduhan liwat/Qazaf. Saya kata, saya tak boleh tuduh orang berzina tanpa 4 orang saksi sebaab itu ajaran Nabi saya, yakni Nabi Muhammad SAW.

Dia kata Nabi dia pun Nabi Muhammad. Saya kata Nabi dia adalah Dr Mahathir Muhammad sebab Dr Mahathir pernah kata kalau nak tunggu 4 orang saksi sampai bila pun Anwar Ibrahim tidak akan didakwa.

Dalam kes Qazaf, kamu ambil "petunjuk" dari Dr Mahathir dan buang petunjuk dari Nabi Muhammad SAW.

Maka, Nabi kamu adalah Dr Mahathir Muhammad. Nabi kami adalah Nabi Muhammad SAW.

Saya kata begitu sebab perkataan "Nabi" dalam bahasa Arab ertinya "pembawa khabar". Ertinya, Nabi Muhammad adalah pembawa khabar dari Allah SWT.

Apabila ajaran Nabi ditolak, ertinya kita telah mengambil NABI BARU. Dalam kes orang UMNO dan hukum Qazaf, Nabi mereka adalah Dr Mahathir Muhammad. Habis cerita.

Bukan setakat hukum qazaf sahaja, perkara lain yang diharamkan Islam banyak dihalalkan oleh UMNO. Contohnya, judi, arak, membuat fitnah, korupsi, menipu, berdusta, kronisma, sihir, murtad, hiburan berlebihan, bunuh Ustaz Ibrahim Libya, khurafat dan bidaah (macam Zambry786 buat)dsbnya.

PAda waktu yang sama, perkara yang tidak diharamkan oleh Islam, diharamkan oleh UMNO. Contohnya: orang bukan Islam masuk masjid, orang bukan Islam gunakan Al Quran untuk berhujjah, ahli kitab gunakan kalimah Allah, doa supaya orang bukan Islam masuk Islam dsbnya.

DAN juga, perkara yang DIWAJIBKAN ALLAH, ditolak oleh UMNO. COntohnya: Hudud dan Qisas. UMNO secara TERBUKA menolak hukum hudud dan Qisas yang DIWAJIBKAN oleh Allah SWT ke atas semua orang Islam

Harap semua ahli UMNO beringat. Perkara Qazaf ini adalah perkara agama dan ianya diperhitungkan di akhirat kelak.

( DIMANA UMNO KUAT DI SITU RAMAINYE MELAYU2 MEREMPAT )
Wallahualam

No comments:

Post a Comment